lördag 20 november 2010

Adressändring

Hej!
Javisst, jag fortsätter med min blogg,den och det skänker mig en stor tillfredställelse. Precis som Ove Wikström säger här ovan....

Vill du fortsätta ta del av mina tankar, funderingar och mina bilder på ny adress?
Du är varmt och hjärligt välkommen att höra av dig - jag ger dig gärna den nya adressen!

gll (at) live.se

070 786 04 33

 Hittade en fyra fem år gammal bild...på färjan från Grönan på väg till Moderna på Skeppsholmen med Nisse.....på en av våra Kul-tur-dagar.
Stockholm Stockholm stad i världen!

3 kommentarer:

Inger sa...

Hallå...ja, du får inte försvinna...
ja, jag vill ha din adress !!!
Vill inte vara utan dina fyndigheter o fina bilder här i Tokskogen...!!!

Anna sa...

Absolut! Give it to me!!!!

Gunilla sa...

Anna, har du inte fått mitt mail?
Inger, jag har bett A-L ge dig adressen.

Välkomna!!!